Mos Nicolae 2018: Felicitari, Urari si Sms-uri

today 10:17
Draga Mos Nicolae, te rog sa aduci sanatate si fericire familiei si prietenilor mei. Multumesc. La Mulţi Ani!

La Multi Ani! Mos Nicolae 2018: Felicitari, Urari si Sms-uri

La Multi Ani cu ocazia zilei de Sfantul Nicolae!

Mi-am pus ghetutele la geam…  te astept! Vrei sa fii tu Mos Nicolae anul acesta? Hai, te rog …

De Mos Nicolae este momentul in care ceea ce ne dorim devine realitate! Daca esti sanatos, fericit, înconjurat de cei dragi, atunci Mos Nicolae a venit deja.

Mos Nicolae sms, urari felicitari


Un gand bun de Sfantul Nicolae!!! Fie ca toate dorintele sa vi se implineasca!

Pentru sotul meu iubit, Si Nicolae numit, Azi in zi de sarbatoare, Eu ii fac calda urare. La Multi Ani sa ne traiesti, Pe noi la fel sa ne iubesti, Sa fii vesnic bun si bland, Cat vei trai pe pamant.

Ho-Ho-HO! Sa ai parte de sanatate si de bucurie-n casa! La multi ani! Mos Nicolae!

Sufletul tau sa vibreze in armonie si pace, iubirea sa te primeasca în bratele-i pline de caldura si duiosie, iar norocul sa te urmeze oriunde. La multi ani, de Sf Nicolae!

Ne gandim cu totii la tine si pentru ca astazi este o zi speciala iti uram un sincer La Multi Ani!



vine mos nicolae, mesaje de mos nicolae, cadouri de mos nicolae, felicitari mos nicolae, imagini cu mos nicolae, urari de mos nicolae
first_page
fast_rewind
last_page
fast_forward
Blogger
Disqus
Yorum Ekle mode_comment