Urari de la multi ani pentru mama

today 03:04
Urari de la multi ani pentru mama - Mamico, in fiecare an tu esti cea care castiga titlul de "Cea mai buna mama din lume!" Nimeni nu te poate inlocui in inima mea. Esti cea mai importanta femeie din viata mea. La multi ani!

Urari de la multi ani pentru mama - Ziua Mamelor vine si pleaca, dar eu te voi iubi mereu, mamico! Nu am nevoie de vreo ocazie speciala ca sa-ti spun ca tu esti cea mai scumpa mamica! La multi ani mama!

Urari de la multi ani pentru mama - La multi ani pentru cea mai incredibila mama! De fiecare data cand fac un lucru bun in viata, imi aduc aminte ca tu m-ai invatat. La Multi Ani Mama!

Urari de la multi ani pentru mama - Iti multumesc cu toata fiinta mea si as vrea sa stii, chiar daca nu-ti spun tot timpul asta, ca te iubesc, iar acest sentiment nu va inceta niciodata.

Nu exista suficiente îmbratisari si nici suficienti pupici pe lumea asta pentru a-ti arata cat de mult te iubesc, mami. La multi ani mama!

Primavara sa-ti inmiresmeze inima si sufletul cu parfumul florilor ei neasemuite. In aceasta primavara o sa rog toate florile sa zambeasca pentru tine. La multi ani mama!

Ziua Mamelor vine si pleaca, dar eu te voi iubi mereu, mamico! Nu am nevoie de vreo ocazie speciala ca sa-ti spun ca tu esti cea mai scumpa mamica! La multi ani!

La multi ani, mama! Esti minunata si vreau sa impart cu tine ce am mai de pret. Te iubesc.

Fie ca ziua ta sa-ti aduca toată lumea la picioare, zambetul pe buze si toata fericirea de pe pamant. La multi ani!


Urari de la multi ani pentru mama


La multi ani, mama!


la multi ani mama zi de nastere/la multi ani mama te iubesc/la multi ani mama soacra/la multi ani mama mea mesaje/poze cu la multi ani mama/mesaje de la multi ani pentru mama de ziua de nastere
first_page
fast_rewind
last_page
fast_forward
Blogger
Disqus
Yorum Ekle mode_comment