Mesaje de dragoste frumoase

today 22:35
Mesaje de dragoste frumoase. - Te port în minte si în suflet. Te simt in aerul pe care îl respir. Faci parte din mine. Pentru totdeauna. Te iubesc.

Mesaje de dragoste frumoase. - Dulce-i mierea de albine adunata de pe flori, dar gurita de la tine e mai dulce de trei ori.TE IUBESC!

Mesaje de dragoste frumoase. - O singura luna intr-un cer cu nori, Un singur soare pe o mare de flori, Mii de iluzii int-o singura minte, Si 1000 de sensuri in doua cuvinte. TE IUBESC!

Mesaje de dragoste frumoase. - Te simt aproape, Te am in gand, Le uit pe toate, Si rad si plang, Apari in vise, In orice gand, Esti pentru mine un inger sfant.

Dragostea... Toata viata mea am auzit despre ea, am citit despre ea, am visat la ea, am plans dupa ea. Acum, langa tine, am gasit-o !

Daca ploaia iti uda buzele, este sarutul meu. Daca vantul iti sufla la ureche sunt cuvintele mele care iti spun: TE IUBESC!

Te iubesc este prezentul te-am iubit este trecutul, viitorul deci v-a fi ??? te iubesc etern!

Chiar daca inima mea ar fi de gheata, tu ai reusi sa o topesti cu farmecul zambetului tau.Te Iubesc! 

As vrea sa fiu o lacrima in ochiul tau, pentru a putea aluneca pe obrazul tau si a ajunge pe buzele tale, dar nu as vrea ca tu sa fii o lacrima pe obrazul meu pentru ca te-as pierde ori de cate ori as plange...

Cand sangele iubirii brazdeaza idealul si marea cugetarii te va purta pe valuri,opreste-te o clipa din tot ce te retine si numai un minut gandeste-te la mine… Te Iubesc!

Gandeste-te la cel mai dulce lucru ,inmulteste-l cu infinit, aduna o eternitate si vei stii cat imi lipsesti.

Cineva mi-a spus ca ziua are 24 ore, ca o ora are 60 minute. Că un minut are 60 secunde, dar nimeni nu mi-a spus ca o secunda fără tine e o eternitate.

De ploaie te poti ascunde, dar de dragostea mea n-ai unde, ca ori unde te-ai ascunde la inima iti va patrunde. I Love You!

Sunt un milion de stele și un milion de vise, tu esti singura mea stea si singurul meu vis! Te iubesc!

Dragostea nu are nevoie de cuvinte, ea vorbeste prin priviri si atitudini. Vino sa ne bucuram de iubire! 

Credeam ca viata este nedreapta cu mine si mi-a dat multe motive ca sa o urasc. Dar acum, cum as putea uri viata asta minunata care mi te-a dat pe tine?

Opt litere, două cuvinte, un singur înțeles: TE IUBESC!

Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa, m-as apleca asupra umarului tau, te-as strange in brate si as spune: uite asta.
Exista 4 etape catre fericire : 1.eu, 2.tu, 3.inimile noastre, 4.noi doi impreuna.




Mesaje de Dragoste
Mesaje de dragoste frumoase

Mesaje de iubire
Mesaje de iubire si dor


mesaje de dragoste/mesaje de dragoste lungi/mesaje de dragoste pentru sotie/mesaje de dragoste frumoase pentru ea/mesaje de dragoste scurte/mesaje de dragoste 2018/mesaje de dragoste triste/mesaje de iubire si dor/declaratii de dragoste pentru el lungi/

first_page
fast_rewind
last_page
fast_forward
Blogger
Disqus
Yorum Ekle mode_comment