Urari de 8 Martie

today 09:20
Urari de 8 Martie - De 8 Martie senin, intr-un cadru anonim, primavara a sosit in al iernii asfintit. La mulţi ani, iubirea mea.

Urari de 8 Martie pentru mama

- Unei singure fiinte din viaţa mea îi datorez tot ceea ce eu am si ceea ce sunt azi. Ea mi-a dat nastere, m-a crescut si m-a invatat sa iubesc. Nu exista cuvinte care sa o descrie! Te iubesc, mama. La multi ani!
- O mama atat de minunata ca tine merita ca in fiecare zi sa fie 8 martie! La multi ani, mami!
- Tu, mamico draga, ne indrumi pasii si ne sprijini sa mergem pe drumul drept. Noi iti multumim si te iubim. La multi ani!

- Draga mama, de ziua mamicilor eu iti urez multa sanatate si sa te bucuri de toti cei ce te inconjoară!  La multi ani! de 8 martie.


Urari de 8 Martie pentru bunica mea

- O bunica atat de minunata ca tine merita ca in fiecare zi sa fie 8 martie! La multi ani, bunico!

- De 8 Martie, ganduri curate impletite din iubire, alaturi de un sincer...  La multi ani!



Urari de 8 Martie pentru sotie

- Din suflet iti daruiesc, ca in fiecare an, firavul martisor si odata cu el toata dragostea ce ti-o port. Te iubesc! La multi ani!

- De 8 Martie senin, intr-un cadru anonim, primavara a sosit in al iernii asfintit. La mulţi ani, iubirea mea.

- Iti doresc ca aceste zile de primavara si rasaritul soarelui sa-ti aduca peste zi implinirea viselor alaturi de tot ceea ce poate fi: mai pur, mai sincer, mai curat… te iubesc!

- Sunt cel mai fericit barbat, am trecut impreuna prin bune si rele, nu trebuie sa-ti dau mesaje pompoase de 8 Martie pentru ca toata lumea stie ca tu esti minunea vietii mele. La multi ani! scumpa mea sotie.


Urari de 8 Martie pentru invatatoare

- Va doresc ca aceste zile de primavara si rasaritul soarelui sa va aduca peste zi, implinirea viselor alaturi de tot ceea ce poate fi: mai pur, mai sincer, mai curat… La multi Ani! de 8 Martie

- La multi ani! si va doresc sa aveti in suflete minunatele culori ale primaverii de care sa va bucurati!


Urari de 8 Martie pentru colege

- Iti urez o zi a femeii în care sa te bucuri de fiecare raza de soare, de fiecare pata de verdeata si… de prietenia mea neconditionata. La multi ani, de Ziua Femeii

- Fie ca ziua de 8 Martie sa-ti aduca toata lumea la picioare, zambetul pe buze si toata fericirea de pe pamant. La multi ani!

- O primavara calda, dragoste nebuna, lumina in suflet si în priviri. La multi ani de 8 Martie!
- Fie ca toate implinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni. Iti doresc un 8 Martie special!


Urari de 8 Martie pentru profesoare

- Va doresc ca aceste zile de primavara si rasaritul soarelui sa va aduca peste zi, implinirea viselor alaturi de tot ceea ce poate fi: mai pur, mai sincer, mai curat… La multi Ani! de 8 Martie

- 1000 de flori si tot atatea ganduri bune pentru o persoana deosebita. Va doresc o zi speciala, la fel ca dumneavoastra. La multi ani!


Urari de 8 Martie, Urari de 8 Martie pentru sotie, Urari de 8 Martie pentru mama, Urari de 8 Martie pentru bunica, Urari de 8 Martie pentru invatatoare, Urari de 8 Martie pentru profesoara.


first_page
fast_rewind
last_page
fast_forward
Blogger
Disqus
Yorum Ekle mode_comment